You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Костянтин Ковтун

“Віддаю перевагу запропонованому компанією GBS рішенню, тому що переконаний, що це рішення найбільше сподобається споживачеві! Ми зробили разом 4 великі, масшлабні проекти, у тому числі – повний цикл маркетингу для заводу. Завжди позитивний результат від використання запропонованих рішень”.

Костянтин Ковтун

комерційний директор заводу Novacore

Антоніна Осихівська

“Директор Ольга Громова докладно і зрозуміло розповіла про різні варіанти позиціонування нашого бренду, про способи відбудови від конкурентів, залучення клієнтів. У процесі роботи ми зрозуміли, що агентство професійно вирішить будь-які питання, пов’язані з маркетингом та дизайном”.

Антоніна Осихівська

бренд-менеджер «Оболонь» (пиво «Оболонь», TM «Obolon BeerMix», TM «Охтирське», ТМ «Прозора»)

Наталія Власнюк

“Завдяки старанням цієї команди Ovostar Union сьогодні має унікальний для вітчизняного агросектору фірмовий стиль, модний сайт, сильний бренд “Ясенсвіт”, дуже сучасний, динамічний, чітко відбиває характер і дух нашої компанії. Окреме спасибі Ользі Громової за підтримку і вдумливість. Завжди приємно. із професіоналами!”

Наталія Власнюк

директор з маркетингу ГК Ovostar Union (Холдинг Ovostar Union, ТМ «Ясенсвіт»)

Наталія Мацишина

“Багато років позитивно співпрацювали з маркетингового консалтингу для Triplex. Ми вже порекомендували GBS як професійну команду двом компаніям. Обидві зараз завершують розпочаті з GBS проекти та дякують нам за нового партнера”.

Наталія Мацишина

виконавчий директор компанії Triplex

Юрій Святенко

“Фахівці GBS найбільш комплексно підійшли до вирішення нашої проблеми. У ході проекту вони провели досить детальний аналіз ринку, зрозуміли та відчули чого
саме ми хочемо від запуску СТМ, і, зрештою, запропонували нам справді ефективну стратегію подальшого просування для портфеля наших private label”.

Юрій Святенко

керівник відділу СТМ мережі гіпермаркетів "Караван" (СТМ "По-нашому", СТМ Easy&Good, СТМ Offer, СТМ Vlasna)

Фелікс Чeрток

“Ми працювали з цією компанією з 1997 р. протягом 14 років. Ними були виконані дизайни та рішення для наших алкогольних марок. Завжди є своя думка щодо завдань, які стоять не лише перед дизайном, а й перед брендом загалом. Це ефективне співробітництво”.

Фелікс Чeрток

генеральний директор ЗАТ "Алеф-Віналь" (TM Family Collection, TM Helsinki, TM "Жан-Жак", TM "Золота Амфора", TM Klinkov, TM "Лоза Молдови", TM "Соната", TM "Українка")