You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Корпоративный брендинг

Корпоративний брендинг - це створення комплексу заходів і дій, спрямованих на створення образу компанії, що запам'ятовується, для підвищення довіри споживачів, а також створення ділової репутації, лояльності з боку клієнтів і співробітників.

Корпоративний брендинг складається з:
  • Аналіз та дослідження ринку
  • Корпоративна айдентика
  • Неймінг (створення імені бренду)
  • Створення логотипу та фірмового стилю
  • Брендбук
Корпоративний бренд працює на:
  • Створення та закріплення необхідного іміджу компанії у свідомості споживачів
  • Посилення впізнаваності, що спрощує просування на ринку
  • Підвищення цінності для клієнтів та співробітників
  • Виведення компанією її товарних брендів, зробити затребуваною її пропозицію
  • Посилення соціальної ролі компанії, створення та закріплення позитивного образу

Успішний корпоративний брендинг може перетворити маленьке підприємство на потужного учасника ринку.

Професійний корпоративний брендинг дозволяє компанії ефективно управляти своїм іміджем, репутацією, лояльністю клієнтів, доносити за цільовими групами необхідну інформацію, впливає на залучення та утримання клієнтів і як наслідок на капіталізацію бізнесу.

Корпоративний брендинг активно використовують компанії зі світовим ім'ям – Microsoft, Samsung, Apple та Sony.

Компанія, підприємство чи бренд – це теж товар, який потрібно зробити цікавим для аудиторії, що запам'ятовується, унікальним та викликає лояльність аудиторії. І, звичайно, його теж потрібно продати. Єдина відмінність від звичного нам продукту – це його величина, масштаб цільової аудиторії та складна структура.
Корпоративний брендинг безпосередньо впливає становище організації над ринком. Навіть якщо один із товарів бренду не стане успішним, компанія не втратить своїх позицій.

Команда GBS розробила багато успішних брендів.

Ми готові зробити це для Вас!
Просто зателефонуйте нам зараз: +38 (067) 563 46 06, +38 (050) 332 01 19


    Складові корпоративного брендингу

    Корпоративний брендинг - ключ до вирішення багатьох проблем бізнесу, починаючи від іміджевих до фінансових. Життя компанії може круто змінитись завдяки новій подачі бренду, суттєво покращити її становище на ринку, потіснити конкурентів та завоювати постійного лояльного споживача.

    Стратегія

    Наявність ретельно підготовленої стратегії бренду є запорукою успішного корпоративного брендингу. Знання місії та мети бренду, його завдання та принципи, розуміння бізнес-моделі – основа для формування працюючого бренду.

    Неймінг

    Звучне та чіпляюче ім'я є принципово важливою річю для будь-якого бізнесу, особливо якщо ви плануєте розвиватися за кордоном. Коротка, зрозуміла назва, що легко читається, буде завжди на слуху, буде легко спливати в пам'яті партнерів і споживачів.

    Дизайн логотипу та фірмовий стиль

    Ефективний візуальний образ бренду лише підкреслює його переваги, вказує споживачеві вигоди від його вибору, сприяє управлінню лояльністю, відображає позиціонування бренду чи сегмент ринку, де він представлений.

    Брендбук

    Створіть настільну книгу свого бренду, опишіть її цінності, місію та принципи роботи. Зазначте правила використання елементів фірмового стилю, систематизуйте дані про підприємство в одному документі.

    Чому варто звернутися до нас

    Рішення для Брендів GBS має великий досвід у розробці та реалізації успішного корпоративного брендингу. Ми розробляємо оригінальні варіанти назв, що запам'ятовуються, проектуємо повноцінні актуальні візуальні системи, які допомагають бізнесу легше і швидше вирішувати маркетингові завдання, підтримувати впізнаваність і актуальність, завойовувати нові ринки та нових споживачів. На нашому рахунку велика кількість підприємств та компанії, які, зважившись на кардинальні зміни бренду, досягли нових висот у сферах своєї діяльності, вийшли на міжнародні ринки, завоювали довіру своїх клієнтів та партнерів.

    Що важливо запам'ятати

    У сучасних умовах ведення бізнесу корпоративний брендинг починає відігравати все більш помітну роль діяльності компаній. Специфіка та інтерес до корпоративного брендингу багато в чому зумовлені тенденціями у сучасній ринковій економіці. Необхідність виділятися на тлі інших, при цьому не злитися з натовпом і наголосити на унікальності — завдання не з легких. Ігнорування актуальності та переваги корпоративного брендингу рівносильне занепаду компанії та втрати її становища на ринку.

    Ми гарантуємо результат

    Рішення для Брендів гарантує унікальну концепцію вашого бренду, сучасні та свіжі дизайнерські рішення в оформленні логотипу та упаковки, експертний ефективний маркетинговий консалтинг та високий фінансовий результат нашої співпраці.

    Останні проекти