You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Розробка комунікативної стратегії

Комунікативна стратегія (стратегія комунікацій) і спілкування з клієнтом переслідує конкретні цілі:привернути увагу, вибудувати тісні та довгострокові взаємовідносини, спонукати до покупки. Комунікативна стратегія, як частина маркетингової стратегії, дозволяє побудувати обмін інформацією зі споживачами, популяризувати бренд і отримати від клієнта зворотній зв'язок

Втілення комунікативної стратегії забезпечує формування логічної і зрозумілої системи взаємодії компанії або бренду з цільовою авдиторією, створює унікальну систему комунікацій для кожного сегменту ринку. Також стратегія комунікацій надає інформаційну підтримку і розвиток бренду, підвищення пізнаваності бренду і ефективну роботу з підвищення споживацької лояльності

GBS пропонують свій досвід і ресурси, а ви зможете оцінити готовий результат. За статистикою 20% клієнтів дають 80% прибутку. Ми зможемо відчути емоції клієнтів, змістити їхнє фокусування в потрібному напрямку, досліджуючи конкурентів та відмежовуючись від них. Використаємо перевірені рішення і інновації, працюючи не по шаблону, а по плану.
Команда GBS має більш ніж двадцятирічний практичний досвід і більш ніж 1000 успішно реалізованих проектів, в більшості яких була розроблена стратегія комунікацій, що дозволило побудувати міцні довірливі відношення між брендом і споживачем. Ми створимо для вас стратегію комунікацій, яка забезпечить успіх бренду і збільшення продажів.

Кому корисна розробка комунікативної стратегії?
  1. Власникам B2B і B2C бізнесу, власникам стартапів
  2. Компаніям, які запускають продажі нового продукту
  3. Тим, хто хоче налагодити ефективний обмін інформації з клієнтами, стимулювати продажі і отримати лояльну цільову аудиторію
  4. Всім, хто любить працювати за чітким планом з конкретним результатом

Що входить в розробку комунікативної стратегії. Єтапи створення стратегії коммунікацій

  • Розробка ключової комунікаційної ідеї, вибір моделі — це big idea бренду, головна креативна ідея, яка лежить в основі любих рекламних активностей по всім каналам комунікацій. Така ідея закріпить образ бренду в свідомості клієнта.
  • Розробка по сегментації і мотиваціям цільової аудиторії — створення аватара клієнта для розуміння його бажань і дій.
  • Вибір каналів комунікацій — де знаходяться групи клієнтів, що вони бачать-читають-пишуть, як і де отримують інформацію, в який час і при яких обставинах.
  • Створення ефективного контенту — унікальні повідомлення, тексти, відео, пости, статті і скріпти, розроблені в єдиному стилі, вибудовані в певну послідовність і періодичність.
  • Формування певного образу бренду — інсайд і ключове повідомлення бренду, дозволяє зрозуміти, що ми хочемо повідомити аудиторії. Tone of voice підкаже про що і як говорить бренд, вибудує правила спілкування з різними групами споживачів, надасть бренду характер, унікальність, мову і розробить принципи спілкування з клієнтом.
  • Підготовка плану і запуск ефективних інструментів комунікації — детальний контент і бізнес-план, розбитий на етапи з контрольними точками і корекцією результату.
  • Рекомендації по використанню рекламних інструментів — інструкції і скріпти, розсилки, листи та вікна, що спливають, готові шаблони і програмні продукти, які працюють в автоматичному режимі.
  • Звіт і оцінка ефективності заходів

Які основні вектори комунікативнойї стратегії?

  • Маркетингове наповнення – це донесення до цільової авдиторії конкретних переваг бренду, формування УТП, відмежування від конкурентів, стимулювання лояльності до бренду. Всі елементи стратегії для бренду пишуться “з нуля” під конкретно ваш проект.
  • Креативне наповнення – створення візуального образу, фірмового стилю і дизайну, розробка текстових і візуальних меседжів для кожного каналу комунікацій. Тексти перевіряються спеціальними сервісами на унікальність, мають особливу структуру і створюються в строгій відповідності з базовими основами (технологія AIDA — увага, інтерес, бажання дія) і сучасними трендами маркетингу. Цей етап включає в себе роботу дизайнерів, копірайтерів та контент-менеджерів над створенням цілісного образу, на 100% відповідного поставленим цілям.
  • Медійне наповнення — контент-план, визначення етапів, вибір каналів комунікації. Системна розповідь про переваги бренду, формування іміджу, отримання і обробка зворотнього зв’язку

Командою GBS розроблено безліч успішних брендів

Ми готові допомогти вам!
Зателефонуйте нам зараз: +380 (95) 295 15 85


    Чому ми?

    Чому варто співпрацювати з нами

    Працюємо з кращими

    Наші клієнти — крупні виробництва, лідери ринку та стартапи, що динамічно розвиваються

    Сильна команда

    GBS забезпечує кращих розробників, кращих експертів і підрядників для вашого проекту

    Проекти на тему