You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Розробка бренду

Розробка бренду – це must have будь-якого бізнесу. Створення бренду формує у клієнтів певний образ вашої компанії чи продукту, що пов'язується з конкретними цінностями та асоціаціями. У ньому закладено глобальну мету.

Надихаючий бренд – основа бізнесу та міцний фундамент для його розвитку на довгі роки. Бренд дозволяє посилити цінність товару та послуги в очах покупців, налагодивши двосторонню корисну комунікацію, а також дає потужний поштовх до розвитку бізнесу та перемоги у конкурентній боротьбі.

Розрізняють різноманітні види брендингу: продуктовий брендинг, корпоративний брендинг, персональний бренд, територіальний брендинг. Кожен із видів має свої особливості, які необхідно враховувати.

Команда Рішення для брендів GBS має 25 років практичного досвіду, понад 1200 брендингових проектів та комплексно створених успішних брендів, розроблених та випущених на ринок. Практично всі з них існують з моменту створення і досі більшість з них є лідерами ринку. Ми створимо вам унікальний і сильний бренд, який стане гідним обличчям вашого бізнесу.

Кому потрібний брендинг?
  1. Власникам готового бізнесу та стартапів у В2В та В2С.
  2. Компаніям, які виводять ринку новий продукт.
  3. Усім, хто уникає стихійного розвитку до структурного руху до чітких цілей.
  4. Компаніям, які хочуть продавати більше.
  5. Тим, хто хоче провести ребрендинг та вдихнути у бізнес нові сили.

Пакет START UP

Коротка версія стратегії продукту компанії.

  • Опис основної ідеї бренду
  • Позиціювання. Цінності. Місія. Бачення
  • Раціональні та емоційні переваги

Пакет BASIS

Стандартна версія.

  • Кабінетні дослідження. Аналіз конкурентного оточення та маркетингової активності конкурентів. Пошук вільних ніш
  • Позиціювання бренду. Опис ідеї, місії, бачення, цінностей, емоційних/раціональних вигод, споживчого інсайту
  • Комунікаційна стратегія

Пакет OPTIMUM

Розширений пакет для побудови бренд платформи.

  • Маркетингові дослідження (класичний пакет – фокус групи, кількісні тощо)
  • Кабінетні дослідження. Аналіз конкурентного оточення та маркетингової активності конкурентів. Пошук вільних ніш
  • Побудова, тестування кількох гіпотез. Вибір
  • Опис ідеї, місії, бачення, цінностей, емоційних/раціональних вигод, споживчого інсайту
  • Комунікаційна стратегія

Етапи проведення брендингу

  • Проведення маркетингового аналізу. Вивчення тенденцій ринку, оцінка ємності ринку та поведінки конкурентів, визначення цільових груп та споживчих очікувань, методи маркетингового аналізу та різноманітні маркетингові техніки.
  • Ідея бренду, що розробляється на основі маркетингового аналізу. Визначення місії та цінностей корпоративного чи споживчого бренду. Формулювання основних переваг, розробка позиціонування.
  • Неймінг, легенда, розробка концепції лінійки продуктів.
  • Елементи для просування – рекламний слоган і текст, що продає.
  • Розробка дизайну пакування. Створення фірмового стилю, колірне та шрифтове рішення. Бренд дизайн – розробка POS-матеріалів, дизайну для реклами.
  • Створення брендбуку (гайдлайн, кат-гайд).
  • Створення та просування сайту.
  • Патентний супровід. Реєстрація прав на торгову марку.
  • Стратегія бренду. Стратегія просування бренду на ринку.
  • Оцінка ефективності заходів, супровід просування бренду.

Як зрозуміти, що брендинг/ребредінг пройшов успішно?

  • Ви побачите візуальне втілення та полюбите його. Дизайн бренду буде незабутнім і виразним, власник/власник або СЕО зможе органічно прийняти бренд, визнавши його частиною свого бізнесу.
  • Ви дізнаєтеся, що ваші партнери та клієнти у захваті від нового бренду. Спочатку доведеться постійно вислуховувати захопленні / думки / відгуки оточуючих.
  • У розвитку компанії поступово настане новий етап, що дозволяє лідирувати, підкорювати та відчиняти нові двері.
  • Ваш новий бренд будуть впізнавати з перших слів, перших кадрів рекламного ролика або взявши до рук ваш продукт на полиці. Бренд отримає особливе звучання, нову цільову аудиторію, оновлену місію, цілі та цінності.
  • У компанії розпочнеться новий етап життєвого циклу, який підвищує її цінність на ринку. Бізнес набуде нових можливостей комунікацій, стратегії та плану руху вперед.

Команда GBS розробила багато успішних брендів.

Ми готові зробити це для Вас!
Просто зателефонуйте нам зараз: +38 (067) 563 46 06, +38 (050) 332 01 19


    Чому ми?

    Чому варто працювати з нами

    2. Розробимо унікальний неймінг та слоган

    Розробимо коротке, чітке ім'я для бренду. Легке у вимові будь-якою мовою. Перевіримо по семантичних полях. Забезпечимо патентний захист. Створимо виразний слоган, що продає.

    3. Розробимо бренд дизайн

    Розробимо логотип, фірмовий стиль. Створимо унікальний дизайн упаковки. Розробимо бренд бук. Дизайн та друк каталогів продукції. Оформлення точок продажу. Фірмовий транспорт. Рекламні макети для будь-яких носіїв.

    4. Забезпечимо запуск та просування бренду

    Діджитал маркетинг. Пряма реклама на радіо. Маркетинг кити для посилення продажів B2B. Розробимо інтернет-сайт або інтернет магазин. Відео маркетинг та моушн дизайн. І багато іншого.

    Що надає успішний бренд своєму власнику?

    Індивідуальність

    Сукупність вигод та емоцій, що засмутилися у підсвідомості клієнтів. Відчуття, що продукт дає більше за інші.

    Диференціація

    На відміну від конкурентів. Унікальний дизайн, неймінгу, логотип. Запам'ятовуваність. Оригінальне пакування, сайт. Патентний захист бренду.

    Унікальність

    Можливість створити у свідомості споживача чіткий асоціативний ряд однією своєю згадкою чи зовнішнім виглядом.

    Цінність

    Висока міра довіри. Відчуття безпеки при покупці. Чітка позиція на довгострокову взаємодію.

    Часто задаваемые вопросы
    Питання один

    Какой-то текст

    Питання два

    Какой-то текст

    Проекти на тему