You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Брендинг, дизайн упаковки, створення бренд буку

При створенні упаковки виконано наступні критерії:
• Застосування кольорової палітри CMYK
• Застосування базових елементів фірмового стилю (логотип, фон з доданих вихідних файлів без змін і неприпустимих трансформацій)
• Застосування заданих шрифтів (див. розділ Типографіка)
• Якісне зображення фотоелементів
Загальна інформація про упаковку:
• Упаковка витратних матеріалів і аксесуарів — спеціалізована упаковка з кліпсою і картонною біркою для витратних матеріалів, аксесуарів, запасних частин і комплектуючих.
• Дизайн-макет упаковки для продукту Elegant, незалежно від розмірів, завжди направлений на підкреслювання логотипу і елементів стилю. Групова упаковка вільна від відволікальних елементів і переносить більшу частину інформації про продукт в друковану етикетку замість друку на самій коробці.

Виконані роботи:
  • Упаковка. Упаковка для індивідуального відвантаження товару
  • Групова упаковка. Група однакових продуктів, які упаковані разом
  • Гофротара. Велика упаковка, яка складається з однакових окремих упаковок всередині
  • Пакет доставки. Одиниця, основна коробка або інше, у якого також будуть етикетки доставки
  • Упаковка витратних матеріалів і аксесуарів. Спеціалізована упаковка для витратних матеріалів і аксесуарів, запасних частин і комплектуючих
  • Комплексна інструкція по роботі з брендом і бренд-буком