You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Бренд стратегія. Розробка оригінальних героїв. Дизайн упаковки та етикетки солодкого напою. Лінійка продукції, розробка поліграфії для напою "Живчик"

Розробка дизайну упаковки соковмісного напою "Живчик", який входить у портфель брендів корпорації "Оболонь" - національного виробника пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, а також мінеральної води - один із найцікавіших проектів, які нам довелося виконувати.
ЗАТ "Оболонь" – один із національних лідерів у виробництві пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, а також мінеральної води. Продукція компанії експортується до 25 країн світу.

Перед компанією Рішення для Брендів GBS стояло завдання здійснити ребрендинг і розробку нового дизайну упаковки ТМ "Живчик", оскільки оформлення, що існувало на той момент, сприймалося споживачами неоднозначно. Ребрендинг, оновлення та посилення бренду, розробка дизайну упаковки напою "Живчик" розпочалася з аналізу його цільової аудиторії. Головними споживачами "Живчика" за результатами досліджень виявилися діти з 4 до 12 років, а також дорослі віком від 25 років. Після проведеної аналітики ми рекомендували клієнту сфокусувати бренд на вужчий цільовий сегмент – дітей віком з 9 – 12 років.

Основною проблемою старого оформлення ТМ "Живчик" була невдала подача головного персонажа. Герой на старій етикетці сприймався споживачами як "яблуко-мутант" і виглядав надто агресивним. Негативно впливав і відсутність єдності: на упаковках персонажі були розміщені у різних позах, а й навіть намальовані у різному стилі. У процесі створення нового дизайну упаковки «Живчик» ми запропонували кілька концепцій нових героїв. В результаті досліджень було обрано креативну платформу, яка лягла в основу розвитку всієї асортиментної лінійки. Було зроблено:
- Перший ребрендинг та рестайлінг напою ТМ «Оболонь Живчик».
- Новий редизайн упаковки "Оболонь Живчик". Відображення головних персонажів.
- Для рекламної компанії "Живчик" було зроблено креативну ідею та знято відео ролик.
- Розробка упаковки "Оболонь Живчик".

Розробка дизайну упаковки виявилася дуже успішною. Оновлений бренд "Живчик" за кілька місяців рівень суттєво збільшив обсяг продажу. Друга хвиля рестайлінгу у 2016 році була також проведена нашою компанією.

Компанія Рішення для Брендів GBS є давнім, багаторічним, постійним підрядником ПРАТ "Оболонь". Нами було комплексно виконано такі проекти:
- рестайлінг основної лінійки пива «Оболонь Світле» та лінійка продукції, що його супроводжує.
- рестайлінг основної лінійки солодких газованих напоїв «Оболонь Лимонад» та лінійка продукції, що його супроводжує.
- рестайлінг основної лінійки слабоалкогольних напоїв «Оболонь Ром Кола» та лінійка продукції, що його супроводжує.
- розробка бренду пива ТМ "Оболонь Pils"
- ребрендинг та рестайлінг напою ТМ «Живчик» - перша хвиля
- другий рестайлінг напою ТМ «Живчик»
- ребрендинг та рестайлінг напою ТМ «Живчик Унік»
- ребрендинг та рестайлінг пива ТМ «Охтирське»
- рестайлінг ТМ «Zibert»
- ребрендинг та рестайлінг мінеральної води ТМ «Прозора»
- другий рестайлінг «Оболонь Світле» та лінійка продукції, що його супроводжує.

За посиланнями варто побачити історії даних проектів і розроблені дизайни.

Виконані роботи:
  • Маркетинговий консалтинг та аналіз маркетингової актівності конкурентів. Desk Research
  • Ребрендинг напоїв Оболонь "Живчик", розробка Brand Identity "Оболонь" та фірмового стилю Оболонь" Живчик"
  • Розробка brand book Оболонь "Живчик"
  • Дизайн етикетки та упаковки Оболонь "Живчик", креативна концепція реклами, дизайн поліграфії