You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Ребрендинг для морозива Белая бяроза

Торгова марка «Бєлая Бяроза» – це морозиво, дбайливо приготоване за рецептурами 20-го століття зі справжнім класичним смаком лише з натуральних інгредієнтів: молоко, масло та цукор.
Перед Рішення для брендів GBS була представлена задача підкреслити унікальність технології виробництва, посилити статус особливого морозива, вивести лінійку ТМ Бєлая Бяроза у преміальний сегмент.

Нами був розроблений новий дизайн упаковки класичного морозива та новий дизайн упаковки преміальної лінійки. Шляхом успішного вибору кольорів, графічних елементів та деталей ми підкреслили те, що кожен вид морозива ТМ «Бєлая Бяроза» - це маленький витвір мистецтва класичного жанру! Дизайн виглядає елегантно та дорого.

Виконані роботи:
  • Маркетинговий консалтинг. Аналіз маркетингової активності конкурентів.
  • Розробка дизайну відомого бренду морозива
  • Розробка дизайну лінійки морозива