You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Розробити бренд та дизайн цигарок

Інноваційна грузинська компанія Lazetti Tobacco займається дистрибуцією популярних брендів та виробництвом власних брендів капсулярних та традиційних цигарок. Компанія досягла високих показників зростання, тому сфокусувала свої бізнес цілі на виведенні власних брендів.

Ми розробили для Lazetti Tobacco 17 суббрендів цигарок середнього та преміального класу, які задовольняють уподобання найвибагливіших цінителів. Це забезпечується якістю тютюну, але особливо преміум дизайном упаковки, кожен з яких зроблений у своєму, неповторному стилі. Дизайн упаковки цигарок розрахований на найширшу вікову цільову аудиторію з різним рівнем прибутку.

Стандартизовані форми пачки цигарок можуть мати тонкий формат, різні типи кромок упаковки (прямі, закруглені або скошені) та різні типи відкидання кришки. Згідно з дослідженнями, сучасна аудиторія віддає перевагу більш тонкій пачці, яка вважається зручнішою, а цигарки такого типу вважаються потенційно менш шкідливими. Також для споживачів виключно важливий стиль та ультра модний дизайн упаковки цигарок: споживачі, особливо молоді, віддадуть перевагу тій упаковці, яка вважається крутою та незвичайною. Досить непривабливими стандартні типи форми та дизайну пачки називає молода цільова аудиторія, що спонукає виробника виводити спеціально для неї асортимент, що відповідає її смакам.

бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry Бренд і дизайн упаковки сигарет Lazetti Fusion Blueberry

Виходячи з досліджень, суббренди Lazetti були розроблені у трьох розмірах пачки – Queen Size, Superslims та Nano. Для серії з капсулою було обрано Superslims. Яскравість дизайну упаковки цигарок Fusion Blueberry доповнюється виразним графічним зображенням капсули, що ароматизує, яка знаходиться у фільтрі. Дизайн упаковки виглядає преміально, технологічно і водночас емоційно захоплююче. Незвичайний фіолетово-ліловий колір у дизайні упаковки запам’ятовується і однаково привабливий як для чоловіків, так і для жінок. Дизайни інших брендів з ароматами Цитрус та Мохіто можна переглянути за цими посиланнями.

Вся серія припала до смаку молодіжній цільовій аудиторії. Бренд цигарок суттєво виділяється завдяки концепції та дизайну упаковки, а також особливої ​​технології друку на металізованій основі. Нами були розроблені блоки, майстер кейси та POS-матеріали.

Виконані роботи:
  • Креативна концепція бренду цигарок
  • Дизайн упаковки цигарок. Айдентика. Фірмовий стиль
  • Дизайн блоків цигарок та майстер кейсів. POS-матеріали
  • Маркетинговий консалтинг