You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Розробка бренд бука

Брендбук (англ. brand book) - офіційний документ, в якому розкрито індивідуальність бренду. Книга бренду складається з двох блоків: платформа бренду та візуальна стратегія. Брендбук – це джерело натхнення та зведення правил використання основних візуальних констант бренду (знак, логотип, фірмовий блок, палітра, шрифти). Завдання брендбука - створення цілісного образу з формування позитивного сприйняття споживачами.

Зміст брендбука та перелік розділів залежить від напряму діяльності компанії та низки інших факторів. Наприклад, для брендів, що взаємодіють із споживачами через офіси продажів, розробляються стандарти оформлення просторів та торгових площ. Якщо бренд представлений в digital, до складу брендбука входить UI-гайдлайн - розділ або самостійний документ, що регламентує правила роботи з фірмовим стилем в цифровому середовищі.

Створення брендбука – це комплексне завдання щодо регламентації правил використання фірмового стилю. Надзвичайно важливо створити брендбук на завершальному етапі проекту, коли дизайн розроблений для зрозумілого продукту, що пройшов випробування, та правила, описані у файлі, багаторазово підтверджені даними. В іншому випадку правила використання фірмового стилю можуть втратити важливий контекст і розсинхронізуватись з очікуваннями аудиторії. З брендбуком маркетингова стратегія стане ефективнішою поруч із конкурентами. Вичерпні знання елементів формування бренду та пошуку цільової аудиторії дозволяють нам розробляти ефективні маркетингові інструменти, які працюватимуть на ваш бізнес.

Брендбук необхідний, щоб:
  1. Створити незабутній образ бренду
  2. Визначити унікальність запропонованої бізнесом послуги та можливість її розширення
  3. Вивести вже існуючий бренд на новий рівень продажів
  4. Посилити рекламну комунікацію

Брендбук – це ідеальний інструмент, необхідний для створення та ведення нового бізнесу та регулювання бізнес-процесів. Як правило, розробка брендбук спільно фірмовим стилем коштує значно дешевше.

Брендбук відповідає на питання, які стоять перед відділом маркетингу (як побудувати комунікацію, як залучити нових клієнтів, як запустити новий продукт).

За допомогою брендбука можна змінити сприйняття людей до бренду всередині компанії і її межами; познайомити споживача або клієнта з Вашою компанією, стати на крок ближче до них.

Цілі створення брендбука:
• Формування логічного та цілісного образу – сприяє підвищенню впізнаваності бренду та спрощує його ідентифікацію цільовою аудиторією.
• Створення позитивної репутації – в очах споживачів та партнерів та персоналу компанії.
• Формування та розвитку корпоративної культури – зокрема правильного застосування персоналом компонентів фірмового стилю.
• Скорочення витрат – виготовлення рекламних носіїв з допомогою загальної стилістики всіх елементів.

Зміст брендбука:
• Виклад філософії бренду, його місії, легенди
• Правила використання логотипу
• Фірмова шрифтова палітра та гама
• Опис графіки фірмового стилю
• Інформація про ілюстрації у дизайні
• Опис фірмового стилю
• Рекомендації щодо оформлення носіїв фірмового стилю

Створить книгу свого бренду з нами!

Залишіть заявку прямо зараз
Телефонуйте +380 (95) 295 15 85
або заповніть форму для зворотного зв'язку


    Чому ми?

    Переваги роботи з нами

    Компетентність

    Ми працюємо з різними сферами бізнесу, розуміємо потреби споживачів та знаємо, як знайти до них конкретний підхід.

    Команда спеціалістів

    У нашій команді є досвідчені дизайнери та маркетологи, які завжди якісно підходять до виконання завдань.

    Індивідуальний підхід

    Ми не нав'язуємо клієнтам власну думку. Завжди прислухаємося до думки та побажань замовника, слідуємо його інтересам та уподобанням.

    Етапи розробки та створення брендбуку

    Етап 1

    Брифінг з клієнтом та узгодження плану робіт. Отримання повної інформації про компанію, її продукт, цінності, головні завдання на ринку. Аналіз конкурентів, цільової аудиторії, потенційного покупця та клієнта. Визначення та узгодження основних елементів брендбука.

    Етап 2

    На основі нового чи існуючого логотипу, а також гіпотезі позиціонування здійснюється детальна розробка елементів філософії бренду та паспорта стандартів для використання елементів бренду у рекламних матеріалах. Розробка ідеологічних та графічних елементів бренбдуку. Розробка та визначення єдиного стилю, правил використання логотипу, шрифтів та фірмових графічних елементів.

    Етап 3

    Після створення проводиться фінальна презентація клієнту. Документ надається у електронному форматі для погодження. На цій стадії вносяться коригування, додаються додаткові елементи та виробляються інші редагування. Після затвердження фінального проекту документ відправляється на верстку та підготовку до друку.

    Етап 4

    Презентація готового брендбука - фінальний етап, що передбачає фіналізацію та передачу створеного документа клієнту у тому вигляді, який був схвалений та узгоджений. В електронному та/або друкованому варіанті. Ми передаємо макети всіх елементів фірмового стилю з правилами використання та поясненнями

    Рішення для Брендів GBS мають величезний досвід створення успішних брендбуків для великої кількості компаній – АПК, будівельний бізнес, виробники косметичних засобів, медичні клініки та юридичні компанії. Ми знаємо як піднести плюси та переваги вашого бізнесу так, щоб він був цікавий і викликав бажання співпрацювати чи купувати ваш товар чи послугу. Унікальний фірмовий стиль, розроблений нашими фахівцями, не залишить байдужим жодного потенційного споживача та працюватиме на комерційний успіх бренду та його статус.

    Проекти на тему